Powered By Blogger

Tuesday, August 9, 2011

MOCK MEETING(MESYUARAT OLOK2)

Assalamualaikum:)
Kali ni entry aku pasal assigment untuk sem ke dua plak..Ok..kali ni lain crita dia..Kali group aku terdiri dgn ramai ladies.. 9 orang..mien gemok,mien kecik,fazliana,yen,aku,kak murni,kak ainiey,izzah n atirah..ramai gila..Kali ni project kami kn buat satu mock meeting pasal syarikat sendiri..
aku n group aku decide nk baut mock meeting pasal syarikat y keluarkan pakaian2 muslimah..
mmndgkan group km group last so nk discuss mmg bnyk msa lgi..mcm2 km kn fikir2 kn..:)..huhu..berlakon mcm ada dlm bilik mesyuart y btul2..:)dlm mock meeting ni terdapat mcm2 jwatan..hoho..aku dpt jwn vice president..hoho..xbnyk sngt ckp pon..juz ckp psl mnit2 meting y lpas je..:)
~(alhamdulillah sebab mock meeting bjalan dgn lancar walaupun tukar2 kelas sbb pnjm class org lain)

Gambar2 masa Mock meeting:)



No comments:

Post a Comment