Powered By Blogger

Monday, May 2, 2011

ASSIGMENT 131 BERSAMA ENCIK MUKHRIZ

Assalamualaikum..
Entry aku kali nih nk story pasal project cos aku nih masa aku sem 1..Aku kn buat organization visited kat stu syarikat untuk dapatkan detail2 y lebih lanjut..so,dlm hal ni xleh nak tipu helah ok..xboleh nk copy paste dr syarikat dlm internet dh ok...xboleh mcm2 lgi la..y boleh aku ln la jmpa pegawai syarikat tu untuk dpt detail y lebih lagi..Ok..Group project aku terdiri drpda 5 org..Aku,Nadrah,Zatie,Aminah kecik n Aminah besaq(sory,xtw nk descrbe pe dh diri kau wlaupun kau xbesar)..
Aku n kwn2 aku y lain pilih syarikat dekat batu gajah..kmi plih syarikat ni pun sbb sng skkit nk link sbb mmber aku pny bapak keja kat sni..So sng kn nk link..Aku call syarikat ni n buat appoinment lebih awl..t xlah kalot2 dh kn..:)Dgr dlm telepon syrikat ni cm friendly je..
Hri y dinnti telah tba..Bangun awal pd jumaat tu..tkot ttinggal bas uitm..tkot lmbt plak..bgn pkul 7pg..hehe..tpi tngk2 jam aku ngn kwn2 siap smpai pkul 10.. Ya allah..bgn pny awai..tpi ttmgal gk bas pkul 9:15..hee..okeyh..kami ambik bas pkul 10:15 pny..agak rmai gk la nak naik sbb pakat nk blik rumah naik bas uitm n bhenti kat stesen bas sri iskandar..Dh smpai stesen bas sri iskandar,cri la teksi y leh muatkan 5 penumpang,tpi smua teksi jual mahal smpai xnk tmpngkan km..bukannya km x nk byr duit pak cik oi..katanya melebihi muatan la..aiyaa..jdi mien decide nk pulang,n kami berempat je p..so kita decide nk sewa keretala..sapa la nk bawa kami free2 jer g batu gajah tu..agk jauh la dr U aku tue.. So g la cr tempt sewa kreta..kami semua tkot nk bw kreta kt tmpt org,so km sewa dgn pemandu untuk km la..:)haha..
Sampai je kt sana,aku trus serbu kaunter prtnyaan,nk tnya pasal departement syrikat ni..pegawai dia nama Encik Mukhriz..dr segi luaran nmpk tampan n bgaya..:)hee..kami agih2 tugas..zati n nad temu ramah en Mukhriz pasal department2 y ada kat syrikat ni..aku ngn minah gemok kn ambil gmbr2 department n organisasi supaya bukti km g buat organizaation visit tue..huh..
Penat la nk create pnjg2 lgi..Kitorang dpt sevniour dr pihak syarikat tu..
~alhamdulillah,syarkat ni beri kerjasama y memuaskan n kerja km pun selesai~(bersyukur)

Gambar-gambar bersama Encik Mukhriz.
 



No comments:

Post a Comment