Powered By Blogger

Tuesday, May 3, 2011

PRESENTATION PERSONALITY DEVELOPMENT..:)

Hye. Assalamualaikum.:)
Aku diberi tugasan kumpulan bersama teman2 aku yang lain. Tugasan kami xlain x bukan mestilah berkenaan dengan cos y aku tengah aku belajar sekarang. Dalam cos aku ni remeh skit. tpi to gurl2 outside,kalau bg korang semua msti la make up its important kn? Nak natural or x itu depend dkt diri msing2 la.. tpi untuk cos aku ni make up amat diwajibkan walaupun hnya sekali tarik je lipstick korang tu. X kesahla. Tpi asalkan muka korang x nmpk lesu+pucat masa kuliah. okey ;) Korang touch-up2 skit2 pon jd la. Asalkan nmpk skit muka Korang steady je;) Ok. proceed Blik dgn the main title. Group kmi kn present pasal make up la. 
Kami diberi berminggu2 jg la nk siapkan poject prsntation ni. Mmg la korang rs mudah. Tpi nk sediakan barang make up y sewaktu dengan ny. Mn nak cri satu set lngkap. Aku pun pkai y campur je. Maskara, eye liner,lip,compact, blusher la semua lain2 brand. Brand murah je,tpi pastikan brand y beli x rosakkan muka ya. Last2 minute.kami minta pendapat lectrer pasal set2 make up to. lecter kami nk Tolong kmi pnjamkan set2 make up pada seniour lpas2. (Bersyukur sangat)..Dalam set tu makeup tu ada cocelear,foundation,brush,compact,eyeliner,eyebush,liplinee]r,lipstick n mcm2 lgi.. mmg package pny set.. (bersyukur lgi sbb diberiskli beg make up)..Jd xpyah susuah2 dh nk pkir..Kami cma kn sediakn pamplet nk bg dkt mmber class n lectrer.. Baju ditaja oleh aku sendiri la sbb aku y kn jd model make up to. 
Hari y ditungu2 tiba. Turn kami pla nk wt presntation. ketar.! mau x ketar muka jd kecik jga la time tu. Hu. Mix feeling. Xtw sama ad excited or nervous.. Ok lapercepatkan lgi, lpas hbis je prentation km, kmi buat satu aktviti to bdk2clas. (take part jap) Sebelum sapa2 dtg class td pg,sesudah subuh,kami dtg class awal2 nk lkatkan kertas bwah krusi ..proceed blik,sape y duduk dkt krusi y km lkat td,di minta bgn untuk mnjwb soalan bkenan tajuk present km ni. Hadiah disediakan. :)narik!. he. pemenang2 diberi hdiuah oleh madam (to pemenang2 patut bebangga tau!.)..
Kat cni aku nk ucapkan terima kasih bnyk2 to mmber group aku~http://sayacikembun.blogspot.com/,Nurul Izzati,Nur nadrah and Siti aminah Ishak:) credit kat hampa semua sbb dh bjaya lakukan presentation sebaik mngkin:)
Gambar2 MUKA SEBELUM MAKE UP and MUKA SELEPAS MAKE UP


No comments:

Post a Comment